In memoriam: Jo Nelissen

Gisteren ontvingen wij het trieste bericht, dat onze Beschermheer Jo Nelissen plotseling is overleden. Zangvereniging Oranje verliest met Jo wellicht haar allergrootste fan. Jo Nelissen was sinds 1991 Beschermheer van onze zangvereniging.

Afgelopen zondag was Jo nog met zijn echtgenote Truus aanwezig bij de opluistering van de Heilige Mis samen met  ons in de kerk van Merkelbeek. Aansluitend genoot hij samen met zijn Truus van de feestmiddag in het verenigingslokaal Fa-Si-La te Schinveld.

Natuurlijk wisten we allemaal wel dat Jo ziek was, maar dat hij ons zo snel zou verlaten, had niemand verwacht. Hij had nog zo graag met ons het jubileumjaar willen meemaken.

Wij zullen hem als een zeer aimabele, attente en hartelijke Beschermheer in herinnering houden. Jo had altijd een open oor voor iedereen van onze Oranje-Familie.

Als voorzitter van het Erebestuur was Jo de schakel tussen de zangers en de Ereleden van onze vereniging.

Wij wensen Truus en de gehele familie heel veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.

Beste Jo, we waren trots om een Beschermheer zoals jou te mogen hebben.

Rust zacht …  we zullen jou nooit vergeten.

Math Schiffelers

Voorzitter Zangvereniging Oranje Schinveld