Jaarlijkse feestmiddag

Na twee jaar geen feest gehad te hebben, i.v.m. corona, vierden we zondag 6 november 2022 onze jaarlijkse feestmiddag.

In Merkelbeek zongen we op een zeer mooie wijze de Heilige Mis, o.l.v. onze dirigent Ton Kropivšek en aan de piano begeleid door Margreet Wesseling.

Aansluitend hadden we een lekkere lunch in ons verenigingslokaal FaSiLa, goed verzorgd door Pamos Catering.

Na de lunch hebben we dan onze jubilarissen gehuldigd.

Jan Canisius
Ken Duffield en Frans Kuijpers
Harrie Hennen

– 30 jaar lid
– 35 jaar lid
– 55 jaar lid

Vervolgens waren dan de officiële jubilarissen aan de beurt.

Jos Geraets
Marcel Gorissen
Will Hunter

– 25 jaar lid

Harry Marx werd gehuldigd met zijn 50-jarige bestuursfunctie bij onze vereniging.

De heer Will Selen was namens het KNZV, afdeling Limburg, aanwezig om onze jubilarissen te decoreren.

Na de huldiging werd er nog een krachtig Hiep Hiep Hoera gezongen en daarna werden we verrast met een lekker stuk vlaai.

Tegen 17.00 uur was dan onze feestmiddag voorbij en na alles opgeruimd te hebben ging iedereen voldaan en tevreden huiswaarts.

Uw voorzitter
Math Schiffelers

Klik hier voor alle foto’s