Informatie

Met de doelstelling: “het bevorderen van de mannenkoorzang” kan ons koor terugblikken op een meer dan 125-jarige geschiedenis. In die tijd werd een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Een hoog muzikaal peil werd bereikt en het koor wist dat ook te behouden. Het grootste muzikale succes werd in 2003 geboekt met het behalen van het “Landskampioenschap Mannenkoren” in een geweldige finalestrijd. Deze werd in het kader van het 150 jarig bestaansfeest van het ‘Koninklijk Nederlands Zangers Verbond’ (KNZV) te Zutphen gestreden. Grote successen werden ook tijdens concertreizen naar o.a. Rome, Barcelona, Wenen, Luxemburg, Wales, Duitsland en Slovenië geboekt. De actieve leden met hun aanhang, het Erebestuur, de Ereleden en kunstlievende leden vormen tezamen de “Oranjefamilie”, die door saamhorigheid en verbondenheid een hechte band onderhouden.

Het koor is altijd op zoek naar nieuwe en enthousiaste zangercollega’s.

Geïnteresseerd?

! !  Kom dan eens vrijblijvend naar een repetitie  ! !

Wij repeteren op vrijdagavond van 19:30 uur tot 21.30 uur in het Cultureel Centrum Fa-Si-La
Ter Hallen 10
6451 CE Schinveld

Wilt u contact opnemen? Klik dan op de knop aan de rechterkant.