Verslag Sterren Stralen concert

11 December jongstleden zijn we ons jubileumjaar gestart met het alom bekende Adventsconcert “Sterren Stralen”.

In een vol bezet FaSiLa werd een prachtig concert gegeven. Door de diversiteit van de uitvoerenden was er wel voor iedereen het passende bij.

Het jeugdkoor “de Pareltjes”, o.l.v. Ralph Hamer openden het concert en werd daarna gevolgd door het dameskoor “Pro Musica”, o.l.v. Jan Zaad.

Daarna was het de beurt aan ons/Zangvereniging Oranje, o.l.v. Ton Kropvišek.

De ster van de dag was ongetwijfeld de sopraan Davinia van der Zee, die op een buitengewone wijze haar liederen ten gehore bracht.

Na een pauze, waarin iedereen voorzien werd van een consumptie, vervolgden wij het programma met het Regionaal Senioren Orkest, o.l.v. Jo Savelkoul.

Na het gezamenlijke Stille Nacht ging iedereen voldaan naar huis, nadat we samen nog een glaasje gedronken hadden op de goede afloop van dit buitengewone concert.

Nogmaals dank aan alle uitvoerenden voor dit geslaagde Adventsconcert.

Zangvereniging Oranje

Klik hier voor alle foto’s