Verslag Sloveens Frühshoppen in Schinveld

DSC 0043Georganiseerd door Zangvereniging Oranje uit Schinveld vond er ook dit jaar weer een Sloveens Frühshoppen plaats.

Op 30 augustus 2015 was het Sloveens vocaal Oktet Suha en orkest Jauntal trio te gast in Schinveld.

Wij waren heel erg blij dat zij, tijdens hun Europa-tournee, de mogelijkheid hadden gevonden om Schinveld aan te doen.

Voorafgaand aan het Frühshoppen luisterde het Oktet Suha de Heilige Mis in de Eligiuskerk te Schinveld op..

Het Sloveens Frühshoppen vond, net zoals vorig jaar, in het Cultureel Centrum Fa-Si-La te Schinveld plaats.

Als aanvulling van het programma lieten ook het Jauntal trio en het duo M&M Mädels hun vrolijke klanken in het verenigingsgebouw horen.

Ondanks de zon overgoten zondag met tropische temperaturen was het Cultureel centrum goed gevuld.

Er was voor alles gezorgd, een hapje maar zeker niet te vergeten een drankje met dit warme weer.

Iedereen genoot van deze professionele manier van muziek maken.

Het was een succesvolle zondagmorgen en zeker voor herhaling vatbaar.

DSC 0045 Small

DSC 0058 Small