Verslag jaarlijkse feestavond

IMG 0431aZaterdag 26 september 2015 vond de jaarlijkse feestavond van Zangvereniging Oranje plaats in het verenigingslokaal Fa-Si-La.
Voorafgaand aan de feestavond werd op een mooie wijze de Heilige Mis in de Eligiuskerk gezongen.
Na de kerkdienst werd er lekker gegeten van het buffet; dit jaar goed verzorgd door de firma Kelderman uit Treebeek.
Boy Goossens vierde dit jaar zijn 25 jarig lidmaatschap bij zv Oranje en is daarmee ook 25 jaar lid van het Koninklijk Nederlands Zangers Verbond. Aangezien Boy 12½ jaar bestuurslid was van het KNZV afdeling Limburg, werd hij door de heer Joos Truijen, voorzitter van het KNZV Nederland, op passende wijze gehuldigd.

Natuurlijk waren er ook, zoals voorafgaande jaren, inofficiële jubilarissen binnen zv Oranje, te weten: Ger van Os – 10 jaar lid, Wim Bulle – 15 jaar lid, Frans Hamaekers – 30 jaar lid, San Meijers en Math Schiffelers beide 35 jaar lid en Ere-Voorzitter Jan Kruitz – 55 jaar lid. Jan en zijn echtgenote Greet Kruitz konden om gezondheidsredenen helaas niet op de feestavond aanwezig zijn.
Na het officiële gedeelte en de felicitaties door het koor en alle aanwezigen, werden er nog een paar mooie acts uitgevoerd. Onder andere zong Boy Goossens een medley van Limburgs- en Nederlands-talige liederen en Henk Aldewereld speelde op z’n “Wiener” een paar mooie liederen.
Hartelijk dank aan alle medewerk(st)ers alsook Henny en Roger Lemaire van de Stichting Fa-Si-La.

IMG 0431a

IMG 0501a