Uitnodiging moederdagconcert 2014

moederdagconcertBij deze willen wij u uitnodigen voor een heel speciaal concert.
Het koor New Generation o.l.v. Ilona Schouten, zal deze avond een deel van haar jubileumshow “MUSIC is de wereldtaal” ten gehore brengen. Op deze reis zullen wij worden vergezeld door ons eigen combo en onze regisseur Wiel Mulders, die de liederen op een theatrale manier met elkaar verbindt. Ook zal het kinderkoor haar steentje hieraan bijdragen.
Tijdens deze show kunt u tevens genieten van het PIM TRIO. Zij zullen spelen op Europa’s grootste Angklung.

Verder zal het mannenkoor Oranje uit Schinveld o.l.v. dirigent Anton Kropivsek, haar medewerking aan dit concert verlenen.
Goede wijn behoeft geen krans. Wij weten hoeveel luistergenot dit koor kan brengen.

De entree voor deze avond is gratis. Een vrije gave is natuurlijk altijd welkom.

Hopelijk tot zaterdag 10 mei.

Bestuur “New Generation”

moederdagconcert