Schinveld zingt 2023 – verslag

Met trots kijken we terug op een geslaagd korenconcert 2023, Schinveld zingt, met medewerking van mannenensemble Darilo, wat geschenk betekent, onder de bezielende leiding van dirigent  Anton Kropivšek, dameskoor Pro Musica o.l.v. dirigent  Jan Zaad en Gemengd Zangkoor Levenslust o.l.v. dirigente Andrea Mohr en de organiserende Zangvereniging Oranje Schinveld, eveneens  o.l.v. dirigent Anton kropivšek.

Alle uitvoerende koren brachten enthousiast hun werken ten gehore wat zeer gewaardeerd werd  door het veelvuldig aanwezige  publiek. Tijdens het concert werd eveneens aandacht besteed aan het project “Classic meets Pop”, waarbij mannen als gastzangers vanaf 2 juni 2023 bij ons koor welkom zijn. Het concert vond plaats in Cultureel Centrum Fasila in Schinveld en natuurlijk werd er gezorgd voor het onontbeerlijke natje en droogje.

Dank aan iedereen, die het mogelijk hebben gemaakt om er een geslaagde middag van te maken.

Wij kijken uit naar het concert op 5 mei (= Herdenking Joep Rademakers) en ons 125-jarig jubileum-weekend, dat begint vanaf donderdag 31 augustus t/m 3 september 2023 met als hoogtepunt ons Jubileum Gala Concert op vrijdag 1 september in de kerk van Schinveld.

Klik hier voor alle foto’s