Jaarvergadering Z.V. Oranje

Zondag 20 februari a.s. houdt Zangvereniging Oranje uit Schinveld , de jaarvergadering in het repetitielokaal van Cultureel Centrum Fa-Si-La. Aanvang 10.00 uur. Het mannenkoor o.l.v. dirigent Anton Kropivšek is al druk doende met de voorbereiding van een internationaal vernieuwend concert programma.

Op zaterdag 26 maart houdt Z.V. Oranje een buitengewoon jaarlijks voorjaarsconcert in de grote aula van de Gemeinschafts – Hauptschule, Mercatorstrasse 25 in Gangelt. Dit, samen met het kampioenskoor van Nordrhein – Westfalen, Mӓnnergesangverein”Sangeslust”uit Hünsborn o.l.v. Michael Rinscheid en het Clarinet Choir Schinveld o.l.v. Wim Sturmans. Aan de zijde van Oranje zullen dan tevens de inmiddels gerenommeerde solisten Mathias Schiffelers, Patrick Power, Ken Duffield, en natuurlijk Martin Hurkens een bijdrage leveren. Aanvang 19.30 uur.

Op zaterdag 16 april vervolgen de zingende mannen van Z.V. Oranje met het uitwisselingsconcert in het Duitse Hünsborn. Verder, houdt Oranje op 5 juni weer het Onderbanken Marktfestival.

Op 2 Juli zingen ze bij een Investituur voor de Orde van St.Lazarus of Jerusalem in Maastricht en doen ze op 3 juli, al zingend mee, aan de Heiligdomsvaart processie in Maastricht. Op zondag 11 december sluiten ze af, met een Kerstconcert in de St. Eligiuskerk in hun Schinveld.

Met dank !

Namens Z.V. Oranje,