In memoriam Mevr. C. Geraets-Benders

Met droefheid vernamen wij het voor ons onverwacht bericht van het overlijden van Mevr. A.C. Geraets-Benders, zij overleed op vrijdag 31 maart in de leeftijd van 91 jaar.

Zij was de echtgenote van onze overleden zanger Funs Geraets, Claar was sinds 1986 erelid van zangvereniging “Oranje” Schinveld.

Wij herinneren haar als een zeer betrokken en sympathieke vrouw met een zeer bijzondere betrokkenheid bij ons mannenkoor “Oranje” Schinveld.

Met trots en respect vertegenwoordigde zij zich dan ook als erelid van haar mannenkoor “Oranje” Schinveld.

Dat de mooie herinneringen aan ons erelid en bijzondere momenten die zij heeft mogen beleven aan de concertreizen en de mannenkoorzang van “Oranje”  ons mogen sterken dit verlies te kunnen verweken.

Wij wensen Helmoed haar zoon en familie veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Rust zacht Claar; in gedachte zal jij steeds bij ons zijn.

Erebestuurslid,

Frans Hamaekers.