In memoriam: Karel Rademakers

Vrijdag 24 juni j.l overleed plotseling ons gewaardeerde erelid Karel Rademakers, in de leeftijd van 75 jaar. In dankbaarheid herinneren wij ons Karel voor zijn warme belangstelling die hij heeft getoond waarbij hij genoot van de muziek en activiteiten van zijn Oranje. Zijn inzet voor Oranje waren op de 1e plaats zijn grote bijdrage aan het tot stand komen van het jubileumboek “100 Jaar Zangvereniging Oranje Schinveld”. Hiervoor heeft hij zeer veel voorbereidend werk verricht en verder zijn grote inzet bij het uitzoeken, rangschikken en opzetten van het archief van Oranje. Daarnaast was Karel vele jaren spelend lid en Erelid van Fanfare St.Lambertus in zijn Schinveld. Vrijdag 1 Juli 2011 zal de plechtige uitvaartdienst plaatsvinden in de Parochiekerk van de H. Eligius te Schinveld. Aanvang 10.00 uur, met opluistering van zijn Zangvereniging Oranje.

Karel ! Met respect en dankbaarheid zal je bij de hele oranjefamilie blijven voortleven.

Namens deze, May Cremers P.R.

Meepraten?
Draag gerust bij!