Feestavond Oranje 2014

Officiele Jubilarissen Oranje 2014Zaterdagavond 27 september 2014 had zv Oranje zijn jaarlijkse feestavond. Na de opluistering van de Heilige Mis en het gezamenlijke avondeten in FaSiLa werden de jubilarissen gehuldigd.
Dit jaar waren er drie 10-jarige jubilarissen, te weten Peter Sparla, Herman Vermeer en Jac van Wordragen.
Drie 15-jarige jubilea: Harry Franzen, Jo Gielen en Noël Thoen. Noël Thoen was tevens 25 jaar lid van het KNZV.
Martin Hurkens vierde dit jaar zijn 25-jarig lidmaatschap bij zv Oranje alsook bij het Koninklijk Nederlands Zangers Verbond. Archivaris Harry Marx is dit jaar 45 jaar lid van Oranje.
Het erebestuurslid Hub Beuken werd met 50 jaar verbondenheid aan zv Oranje gefeliciteerd.
Voor dirigent Anton Kropivšek was er nog een attentie, ter gelegenheid van de toekenning van de Limburgse Koorprijs 2014.

Na de huldiging brachten de 2e tenoren een mooie medley van de Beatles ten gehore en werd er tot in de kleine uurtjes gezellig gevierd.
Proficiat aan alle jubilarissen.

Officiele Jubilarissen Oranje 2014

Ton Koorprijs IMG 9452